Shopper loyalty survey™
Badanie lojalności konsumentów
Twoi konsumenci – poznaj ich zwyczaje zakupowe
XARIS® Shopper loyalty survey™
Dopasuj działania do potrzeb konsumentów
- Skutecznie przygotuj swoją ofertę produktową
- Poznaj lojalność odwiedzających Twój sklep
- Zwiększ konwersję sprzedaży w godzinach szczytu
- Zrozum zachowania konsumentów – poznaj „drivery” sukcesu
- Porównuj atrakcyjność lokalizacji
Badanie lojalności konsumentów
Duża konkurencja i zmiany na rynku wymuszają na właścicielach sklepów konieczność dostosowywania się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zabiegania o ich wierność. Stali konsumenci stanowią największą wartość każdej firmy, a ich decyzje zakupowe – gwarancję rozwoju. Z tego względu tak ważne jest budowanie silnych związków z klientami oraz kształtowanie ich lojalności. Aby jednak było to możliwe, należy dokładnie poznać preferencje osób odwiedzających sklep. W tym celu warto wybrać nowoczesne rozwiązanie, jakim jest system badania lojalności konsumentów Xaris® Shopper loyalty survey™.
System badania lojalności konsumentów Xaris®
System badania lojalności konsumentów Xaris® Shopper loyalty survey™ to profesjonalne i nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów, którzy chcą poznać zwyczaje zakupowe swoich konsumentów oraz zmierzyć ich lojalność. Pojęcie lojalności konsumentów można definiować na wiele sposobów. Najczęściej jednak utożsamia się je z przywiązaniem do danej marki czy gotowością do zakupu kolejnych produktów w przyszłości. Zakupy dokonywane przez lojalnych konsumentów są więc oparte na świadomych, przemyślanych decyzjach wynikających z czynników emocjonalnych (przywiązanie) oraz behawioralnych (zachowanie). Ważną rolę w kształtowaniu lojalności klientów pełni satysfakcja. To właśnie zaspokojenie podstawowych potrzeb związanych z zakupem stanowi doskonały punkt wyjścia do zbudowania silnej relacji.
Badanie lojalności konsumentów Shopper loyalty survey™
Badanie lojalności konsumentów za pomocą systemu Xaris® Shopper loyalty survey™ pozwala na łatwe i skuteczne dopasowanie prowadzonych działań do indywidualnych potrzeb konsumentów. Korzystając z tego nowoczesnego rozwiązania, możesz m.in.:
- skutecznie przygotować atrakcyjną dla konsumentów ofertę produktową;
- poznać lojalność osób odwiedzających Twój sklep;
- zwiększyć sprzedaż w godzinach szczytu;
- zrozumieć zachowania klientów (poznać „drivery” sukcesu);
- zweryfikować atrakcyjność lokalizacji.
Za pomocą proponowanego systemu dodatkowo:
- zmierzysz liczbę wejść i wyjść w określonym przedziale czasu;
- poznasz swoich klientów i stworzysz własne typologie;
- dowiesz się, ile średnio wydają Twoi klienci i jak dużo czasu spędzają w sklepie.
Co zyskasz, wykorzystując proponowany system?
Korzystanie z systemu badania lojalności konsumentów Xaris® Shopper loyalty survey™ pozwala na kompleksowe zmierzenie lojalności klientów odwiedzających Twój sklep, a co za tym idzie – poznanie ich zwyczajów i skuteczne dostosowanie się do ich potrzeb. Jeśli klienci będą zadowoleni z zakupów, a ich preferencje zostaną spełnione, szybciej uda Ci się ukształtować ich lojalną postawę oraz zamienić przypadkowych konsumentów w osoby regularnie odwiedzające Twój sklep i dokonujące zakupu. Im więcej lojalnych klientów zyskasz, tym wyższe staną się Twoje przychody. System Xaris® Shopper loyalty survey™ polecany jest właścicielom sklepów o różnorodnej specyfice, działających w różnych branżach.
Badanie lojalności konsumentów – system Xaris® Shopper loyalty survey™. Poznaj dzięki niemu zwyczaje zakupowe klientów swojego biznesu.