Powrót

Shopper loyalty survey™

Badanie lojalności konsumentów

Twoi konsumenci – poznaj ich zwyczaje zakupowe

XARIS® Shopper loyalty survey™

 

Dopasuj działania do potrzeb konsumentów

  • Skutecznie przygotuj swoją ofertę produktową
  • Poznaj lojalność odwiedzających Twój sklep
  • Zwiększ konwersję sprzedaży w godzinach szczytu
  • Zrozum zachowania konsumentów – poznaj „drivery” sukcesu
  • Porównuj atrakcyjność lokalizacji

Badanie lojalności konsumentów

Duża konkurencja i zmiany na rynku wymuszają na właścicielach sklepów konieczność dostosowywania się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zabiegania o ich wierność. Stali konsumenci stanowią największą wartość każdej firmy, a ich decyzje zakupowe – gwarancję rozwoju. Z tego względu tak ważne jest budowanie silnych związków z klientami oraz kształtowanie ich lojalności. Aby jednak było to możliwe, należy dokładnie poznać preferencje osób odwiedzających sklep. W tym celu warto wybrać nowoczesne rozwiązanie, jakim jest system badania lojalności konsumentów Xaris® Shopper loyalty survey™. 

 

System badania lojalności konsumentów Xaris®

System badania lojalności konsumentów Xaris® Shopper loyalty survey™ to profesjonalne i nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów, którzy chcą poznać zwyczaje zakupowe swoich konsumentów oraz zmierzyć ich lojalność. Pojęcie lojalności konsumentów można definiować na wiele sposobów. Najczęściej jednak utożsamia się je z przywiązaniem do danej marki czy gotowością do zakupu kolejnych produktów w przyszłości. Zakupy dokonywane przez lojalnych konsumentów są więc oparte na świadomych, przemyślanych decyzjach wynikających z czynników emocjonalnych (przywiązanie) oraz behawioralnych (zachowanie). Ważną rolę w kształtowaniu lojalności klientów pełni satysfakcja. To właśnie zaspokojenie podstawowych potrzeb związanych z zakupem stanowi doskonały punkt wyjścia do zbudowania silnej relacji. 

 

Badanie lojalności konsumentów Shopper loyalty survey™

Badanie lojalności konsumentów za pomocą systemu Xaris® Shopper loyalty survey™ pozwala na łatwe i skuteczne dopasowanie prowadzonych działań do indywidualnych potrzeb konsumentów. Korzystając z tego nowoczesnego rozwiązania, możesz m.in.: 

  • skutecznie przygotować atrakcyjną dla konsumentów ofertę produktową; 
  • poznać lojalność osób odwiedzających Twój sklep;
  • zwiększyć sprzedaż w godzinach szczytu;
  • zrozumieć zachowania klientów (poznać „drivery” sukcesu);
  • zweryfikować atrakcyjność lokalizacji.

Za pomocą proponowanego systemu dodatkowo:

  • zmierzysz liczbę wejść i wyjść w określonym przedziale czasu;
  • poznasz swoich klientów i stworzysz własne typologie;
  • dowiesz się, ile średnio wydają Twoi klienci i jak dużo czasu spędzają w sklepie.

 

Co zyskasz, wykorzystując proponowany system? 

Korzystanie z systemu badania lojalności konsumentów Xaris® Shopper loyalty survey™ pozwala na kompleksowe zmierzenie lojalności klientów odwiedzających Twój sklep, a co za tym idzie – poznanie ich zwyczajów i skuteczne dostosowanie się do ich potrzeb. Jeśli klienci będą zadowoleni z zakupów, a ich preferencje zostaną spełnione, szybciej uda Ci się ukształtować ich lojalną postawę oraz zamienić przypadkowych konsumentów w osoby regularnie odwiedzające Twój sklep i dokonujące zakupu. Im więcej lojalnych klientów zyskasz, tym wyższe staną się Twoje przychody. System Xaris® Shopper loyalty survey™ polecany jest właścicielom sklepów o różnorodnej specyfice, działających w różnych branżach. 

Badanie lojalności konsumentów – system Xaris® Shopper loyalty survey™. Poznaj dzięki niemu zwyczaje zakupowe klientów swojego biznesu.