Powrót

Instore communication™

Komunikacja personelu w sklepie

5 sposobów na usprawnienie
komunikacji kierownika sklepu z pracownikami

XARIS® Instore communication™

Komunikuj TERAZ

  • Komunikuj EFEKTYWNIE
  • Komunikuj WSZYSTKIM
  • Komunikuj SZYBCIEJ
  • Komunikuj STALE

Komunikacja personelu w sklepie

Zapewnienie sprawnej komunikacji między wszystkimi pracownikami sklepu to sposób na wyeliminowanie niepożądanych sytuacji oraz podniesienie komfortu pracy. Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami, jakie oferuje system Xaris® Instore communication™, czyli nowoczesne i profesjonalne narzędzie do komunikacji personelu w sklepie. Warto wdrożyć je w szczególności w dyskontach, super- oraz hipermarketach, czyli punktach sprzedaży o wzmożonym przepływie klientów. Proponowane rozwiązanie można łatwo dostosowywać do rytmu pracy pojedynczego obiektu lub całej sieci oraz liczebności personelu. Dedykujemy je zarówno kierownikom sklepów, magazynierom, jak i kasjerom / sprzedawcom.

 

Płynna komunikacja personelu w sklepie 

Efektywna wymiana informacji między kierownikami sklepu, magazynierami i sprzedawcami umożliwia wzrost poziomu jakości obsługi. Jeśli komunikacja personelu w sklepie będzie sprawna i płynna, każdy z pracowników znacznie szybciej odpowie na pytania konsumentów oraz rozwiąże nieprzewidziane sytuacje. System Xaris® Instore communication™ to zatem niezwykle pomocne narzędzie dla pracowników ze wszystkich działów, niezależnie od zakresu ich obowiązków czy długości stażu pracy. Kierownicy supermarketów bądź hipermarketów za pomocą wskazanego rozwiązania mogą koordynować pracą całego zespołu oraz w szybki sposób uzyskiwać potrzebne im informacje. Magazynierzy mają możliwość błyskawicznego kontrolowania stanów magazynowych i wygodnego przekazywania danych na temat zapasów, a kasjerzy / sprzedawcy – skutecznego reagowania na indywidualne potrzeby klientów. 

 

Komunikacja bezprzewodowa – korzyści dla każdej ze stron

Komunikacja bezprzewodowa realizowana za pomocą nowoczesnego systemu Xaris® Instore communication™ pozwala efektywnie zarządzać personelem sklepu, a także poprawiać komfort pracy. Korzyści wynikające z wdrożenia tego rozwiązania do sklepu bądź całej sieci są także odczuwalne dla samych konsumentów. Jeśli kierownicy, sprzedawcy / kasjerzy oraz specjaliści ds. zakupów odpowiedzą na nagłe pytania w szybki, zwięzły i rzetelny sposób, klienci będą bardziej zadowoleni z pobytu w sklepie oraz chętnie do niego powrócą. Sieć marketów wyposażona w nowoczesny system do wewnętrznej komunikacji między pracownikami spotyka się więc z pozytywnym odbiorem. Jeśli chcesz czerpać maksimum korzyści z dobrze zorganizowanej komunikacji w swoim sklepie, sprawdź dystrybutorów i zainwestuj w system Xaris®. 

 

System komunikacji bezprzewodowej dla sieci handlowych

Jedną z największych korzyści wynikających z wprowadzenia systemu do komunikacji bezprzewodowej w dużych sieciach z branży retail jest oszczędność czasu. Jeśli cały personel otrzyma nowoczesne i kompleksowe narzędzie do komunikacji, będzie mógł zacząć działać błyskawicznie, niezależnie od miejsca w sklepie, w jakim się znajduje. W sytuacji, gdy klient pyta o cenę towaru bądź dostępność określonych produktów z odrębnego działu, dany pracownik nie musi wzywać innej osoby z personelu lub zgłaszać potrzeby pomocy, wykorzystując np. dzwonki. Wystarczy, że za pomocą bezprzewodowej słuchawki przekaże zapytanie innym pracownikom, a w ciągu kilku chwil otrzyma fachową odpowiedź. Co ważne, określone komunikaty oraz zapytania trafiają wyłącznie do osób zainteresowanych. Dzięki temu każdy z pracowników może efektywnie oraz wygodnie realizować własne obowiązki.

Skuteczna i płynna komunikacja personelu w sklepie. Sprawdź dystrybutorów i zainwestuj w system Xaris® Instore communication™. Zapraszamy!